Danang / Hoi An

Senaste dagarna har vi inte gjort mycket spektakulärt. Bodde några nätter i DaNang. Besökte golden bridge. En gångbro uppe i begen i ett enormt påkostat komplex, dit man far med linbanor. Dock var det mulet och regn, så upplevelsen blev bara halvfantastisk. Nu har vi vart några dagar här i Hoi An. Har hoppast på sol, men det snålas med det. Nyss var vi på stranden, och jag tror jag lyckades få lite färg trots molnen. Ett par punkteringar till har jag hunnit med i alla fall. När en hojmeck nu böt slang insåg vi att jag fått en 17" slang till mitt 16"hjul gången innan. Nu är det rätt, så det borde hålla :)
 
Imorrn drar vi vidare söder ut, in åt landet.
 
Hejjpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0