vidare i Thailandet

vi var på Phi-Phi ja.. det var några dagar sen nu. Har för mig att vi stannade där 3 nätter. Hade det bra. Körde bland annat en utekväll och en båttur med snorkling och tama apor mm..
 
Efter Phi-Phi ställde vi siktet på Khao Lak för att träffa Billan å Fridan. Åkte lite båt och lite buss. Sen var vi framme. Hängde i Khao Lak i ett par tre dagar å hade det bra. Sen en snabbvisit i Patong, Phuket. Träffade på min gamle far en sväng. Gick vidare i natten och kom hem när det snarare var morgon än natt. Han med allt det man vill göra en kväll i Patong. Synd bara att Erik Shooters med den skrockande gamle raj-raj ägaren inte fanns kvar. Lyckades deala till oss sen utcheckning från hotellrummet, så checkade ut kl 24. Planet går 5.45. I brist på bättre plan valde vi att åka tidigt til flygplatsen. Kom hit vid 1-rycket. Får reda på att man inte kan checka in före kl 4. Härifrån går resan vidare till Manilla, Fillipinerna. Dock via Kuala Lumpur så det blir inte raka spåret.
 
I övrigt kan jag säga att det har hänt lika mycket kul som vanligt.
Dock är jag inte riktigt i skriv-mode nu så jag skippar att dela med mig av alla roligheter. Får bli en annan gång.
 
Simma lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0